Menu

Czy dobra agencja od AdWords w Warszawie pomoże nam z reklamą w sieci?

31 grudnia, 2019 - Uncategorized

Jeśli nasz biznes głównie funkcjonuje w sieci, musimy być świadomi tego, że marketing internetowy jest czymś elementarnym. Internet oferuje nam ogrom możliwości w kwestii prowadzenia działań reklamowych, a marketing w wyszukiwarce to nieodłączna część tych procesów. Stanowi ona narzędzie, z którego korzystają niemal wszyscy internauci, którzy poszukują z jej pomocą informacji o produktach i usługach, które ich interesują. Nie dziwi zatem fakt, że kampanie AdWords są tak często wykorzystywane i są aż tak popularne.

Jeśli już wiemy, że Google Ads to rozwiązanie idealne dla nas, przyda się nam zespół specjalistów, którzy zajmą się tym w naszym imieniu. Jednym ze sposobów będzie skorzystanie właśnie z wyszukiwarki internetowej i wpisanie w nią np. agencja adwords Warszawa. Na samej górze wyników wyświetlą się nam oferty, które powinny być dla nas najatrakcyjniejsze.

Google AdWards – dlaczego warto?

Popularność samej formy reklamowania bierze się przede wszystkim stąd, że AdWords jest gwarantem sporej liczby korzyści dla klienta. Dzięki niemu, nasz reklamowy przekaz może w mgnieniu oka dotrzeć do osób, które są naszymi potencjalnymi klientami. Jeśli decydujemy się na pozycjonowanie czyli działania SEO, czasami nawet kilka miesięcy trwa uzyskanie odpowiednio wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania. Reklamy AdWords z kolei, gwarantuje efekty niemalże od zaraz. Musimy tylko dobrze przygotować kampanię, a później ponieść koszty jej realizacji. Jeśli wszystko na tym polu będzie wykonane prawidłowo, nasza reklama bardzo szybko znajdzie się na samej górze pierwszej strony wyników wyszukiwania.

Dużą zaletą AdWords jest to, że możemy korzystać z dokładnych statystyk. Nieustannie będzie mogli sprawdzań efekty naszej kampanii Google Ads. Pozwoli nam to poznać najczęściej wpisywane przez użytkowników frazy kluczowe, a także te, które powodują największą ilość kliknięć. To właśnie sprawia, że możemy w systemie optymalizować nasza kampanię, a także reagować na wszelkie zdarzenia, jakie w niej zachodzą.

Dziś, spore znaczenie mają urządzenia mobilne, dlatego reklamy Google AdWords są świetnie do nich przystosowane i spełniają ich wymagania. To zatem pewność, że nie utracimy klienta, który korzysta ze smartfona lub tableta. Pamiętajmy, że obecnie więcej niż połowa użytkowników sieci, to jednocześnie osoby korzystające z mobilnych urządzeń.

Google Ads i powody, które zniechęcają do tej formy reklamy…

Chociaż system reklamowy AdWords oferują sporo ciekawych zalet, nie jest tez pozbawiony kilku wad, a to chociażby nieustanne zmiany, jeżeli chodzi o koszty. Determinuje to dynamika procesów, jakie odbywają się w sieci, a także częste modyfikacje w jej funkcjonowaniu. Jeśli zatem decydujemy się na realizację kampanii Google Ads, musimy ciągle kontrolować wszelkie działania i procesy, a szczególnie wydatki. To bardzo ważne, ażeby w każdym momencie móc reagować na niespodziewane sytuacje. Sporym minusem będzie też limit znaków na treść naszych reklam, który stanowi spore ograniczenie. Otóż nagłówek będzie mógł posiadać tylko 25 znaków, a linijki treści do 35 znaków. Trzeba przyznać, że to dość mało, dlatego podczas tworzenia reklamowych treści, koniecznie trzeba to dobrze przemyśleć. Sprawia to, że reklama musi być nie tylko odpowiednio krótka, ale też na tych chwytliwa, aby przykuła uwagę potencjalnego klienta.