Menu

Dobry content, czyli ja tworzyć pod wyszukiwarki

24 czerwca, 2020 - Uncategorized

Wypromowanie się w Internecie wcale nie jest takie proste, jakby mogło się wydawać. Konkurencja jest bardzo duża i zawzięta, a dodatkowo przeszkadzają i jednocześnie pomagają algorytmy i roboty wyszukiwarek i stron internetowych. Wiele firm ucieka się do wynajmu agencji adwords, która planuje kampanie pozycjonujące oraz produktowe. Inni stawiają na agencje sem i seo, które robią porządek z contentem na stronie, by lepiej pozycjonował i wpisywał się w potrzeby użytkowników. Z kolei jeszcze inni bazują na usługach copywriterów lub próbują własnych sił w tworzeniu ads warszawa. Możliwości jest w zasadzie wiele w zależności od rodzaju strony i efektów, jakie chcemy uzyskać.

Zasady tworzenia contentu pod kampanie adwords warszawa

1.      Tekst, który tworzymy na potrzeby adwords warszawa czy pozycjonowania strony musi być odpowiednio sformatowany. Formatowanie, które uwzględnia podział treści na akapity tematyczne, używanie nagłówków automatycznych czy wplatanie słów kluczowych i linkowania, pozwala na lepsze rozpoznawanie tematyki i jakości treści robotom wyszukiwarek. To istotne zarówno przy wpisach na blogi czy sociale, jak i gogle ads. Poza tym, użytkownicy buszujący wśród adsów googla docenią bardziej przejrzysty tekst i odpowiednio podzielony – lepiej się czyta.

2.      Plagiat i duplikowane treści to auto-strike dla każdej strony, ponieważ jest mocno karany przez wszelkie algorytmy wyszukiwarek. Nie ma znaczenia, czy chodzi o kampanie adwordsową w Warszawie czy googl ads z Dziury Małej – brak oryginalności to kopanie własnego grobu, nawet dla najlepiej zoptymalizowanej treści. Content powinien być unikalny. Przy artykułach warto postawić na chwytliwy tytuł oraz ciekawy lead,

3.      Warto pamiętać, że piszemy przede wszystkim dla użytkowników – ich mamy zainteresować i przyciągnąć swoją reklamą w google. Ceną jest tutaj nie tylko pozycja w wyszukiwarce czy większy ruch organiczny, ale także popularność brandu i jego dochody – zwłaszcza w przypadku sklepów i usługodawców.